--->: Bu mesaja sakın inanmayın!
akıl var mantık var 25 sms harcadı diye tüm herkese 250 kontor verirse bu şirket ne yesin nerden karı olsun dimi yani
__________________
S ivaslıyız Hepimiz..
İ nançlı TüRK Genciyiz
V atana Millete Sahip Çıkan
A nasına Bacısına Saygı Duyan
S ivaslı Yigidolarız Biz..!!!
|