--->: TÜRK DİLİNİ KORUMAK İÇİN
Çok önemli konu, tşk ederim.
Bir kaç yıl önce bir sitede rastlamıştım, Türkçemizi koruyalım diye konu açılmış. Konuyu açanın rumuzu badboy,
Sitede diğer bir kaç kişinin the last mohikan, exelans, yok bilmem ne. Hep yabancı yani.
Ben de hemen üye oldum, önce kendinizden başlayın dili korumaya Türk ya da Türkçede artık kabul görmüş isimler kullanın dedim. Hepsi üzerime saldırdı. Bunun konuyla alakası yokmuş!
Arkadaşlar, onlar belki kötü niyetli değillerdi. Ama dil yozlaşması böyle başlıyor. Yavaş yavaş, farkına varmadan. Bir de bakmışsınız artık hepsini normal görmeye başlıyorsunuz.
Ben de zaman zaman bazı terimler kullanıyorum, kendimi de eleştiriyorum. Ama biz farkedince karşı tarafı güzelce uyarırsak, karşı taraf da bizi uyarırsa en azından yozlaşmanın biraz olsun önüne geçmiş oluruz.
__________________
İnsan yaklaştığınca yaklaştığından ayrı
Belli ki, yakınımız yoktur ALLAH’tan gayrı...
|