Alıntı:
fadomii Nickli Üyeden Al?nt?
ha ha ha sazanlar atlamış hemen
|
Atladılarki hemde nasıl Çok hızlı bir şekilde yayıldı
Normalde 5 mesajdan sonrası zaten bedava ancak ilk beş mesaj size 10 kontöre mal oluyor bu da birilerin işine yaradı galiba ama nasıl onu bilmiyorum böyle bir durumda gsm operatörü abonelerini anında bilgilendirmesi gerekir bu akımın durması için.
Yalnız ben insanları anlamıyorum bedavacılık içimize işlemiş bedava kelimesini duyar duymaz sazan balığı gibi atlıyoruz. Tamam madem böyle bir mesaj aldın operatörünü arasana mesajı devam ettireceğine üstelik sadece 2 kontörün gider bir sor bakalım varmı böyle birşey teyit et ondan sonra devam et üstelik bunu yapman en fazla 3 bilemedin 4 dakikanı alır lütfen arkadaşlar böyle mesajlar geldiğinde hemen atılmayın üstelik böle bir kampanya olduğunda direkt mesaj olarak gelmiyor eğer bir konuşma yaptığınızda kalan kontör bilgisi geldiğinde ekli olarak geliyor yada kendi resmi web sitesinde yayımlıyor.