--->: ***ECDADIMIZ BÖYLEYDİ***
Bu yazıyı daha evvelde okumuştum, şöyle demiştim şimdi bunların tam tersini yapıyoruz yaşıyoruz. İnsanlık,iyilik ne zaman olursa olsun insanlıktır iyiliktir,bunları şimdi neden yaşayamıyoruz ? Suçlusu kim.Elbetteki idareciyim diye, yöneticiyim diye ben daha iyi yönetirim diye gelen kişilerdir.Gelen gideni aratır mislali hep böyle olmuştur.Eğitimden uzak kültürden uzak yozlaşmış bir toplum meydana getirmişler ve getirmeyede devam etmekteler. Tabiki geçmişimzile övüneceğiz ama, çözüm ne neler yapılmalı? Gelişmiş ülkeler sınıfına nasıl varırız,eğitimde, bilimde, kültürde neler yapılmalı.? Reformları kim gerçekleştirecek kim gündemine alacak, günümüzde dahi kısır tartışmalar sunni gündemler yaratarak insanlar bir şekilde oyalanıyor daha doğrusu uyutuluyor.Bakalım bu rüya bu uyku nereye kadar devam edecek ne zaman gerçekler görülecek herkes gibi beklemekten başka birşey elimizden gelmiyor malesef.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin"
|