-->: AKP 1 Mays Bayram olsun
zamanında bu 1 mayıs dediğimiz bayramı tüm türk'ler biraraya gelir oyunlar oynanır gülünür eğlenilir ve hoşgörü içinde geçermiş.baharın müjdecisi olarak nitelendirilirmiş.
ama bugün gel görki işçiler üstlenmiş bu bayramı.benim anadolu vatandaşımda çarşıya çıkmaya çekinir olmuş.
BEYLER BAYANLAR BU BAYRAM HEPİMİZİN!İŞÇİ BAYRAMI DİYE BİRŞEY DEĞİL BU BU 1 MAYIS TÜRK'LÜK GÜNÜDÜR.BİLİNÇLENELİM,BİLİNÇLE NDİRELİM...
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN BİRİLERİ VAR ...!!!
|