--->: AK Parti Artık Kapatılamaz
Kapatılıp kapatılmaması elbetteki yargı işi ancak,kapatılma nedenleri önemli,
Ya bunlar ne yapmaya çalışıyor,AKP
Çifçiyle kavgalı,
İşçiyle kavgalı,
Profesörlerle kavgalı,
Baroyla kavgalı,
Yargıyla kavgalı,
Kimle barışıklar bunlar ? Neye hizmet etmeye çalışıyorlar bunlar.?
Yargıyı takmam,işçiyi takmam, bilimi takmam iyide kendinizi ne ilan ediyorsunuz?Neyin dahisisiniz? 7 Yıllık gelen süreçte kavga yapmadığınız kurum kalmadı,onların hepsi delide tek sizmi akıllısınız? Bırakın böyle şeyleri.Suçlu varsa cezasını çeker yoksa beraat eder,ilk defa parti kapatma davası açılmıyor.Diğer partiler kapatılırken neden bu kadar çığırtkanlık kopmuyordu? Dış ülkeler bu kadar destek vermiyordu? Oyun içinde oyun, iyi oyunlar Türkiyem.
|