Konu: Kınıyorum
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 11.07.2008, 23:42   #13
leblebi82
Usta Yiğido
 
leblebi82 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
leblebi82 Şuan leblebi82 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 27.02.2013 22:42

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 882
Tecrübe Puanı: 855 leblebi82 FAZLA SÖZE GEREK YOKleblebi82 FAZLA SÖZE GEREK YOKleblebi82 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: Kınıyorum

Alıntı:
Park City Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Önce Park City kadar sivasa yatırım yapın yedıgınız cekırdegı sokaklara atmayın ıstasyonda karı kıza sarkmayın hele hele boyle forumlarda sıvasın gelecegıyle hıc oynamayın park city le hiç bir yakından uzakdan alakam yok bu forumada zaten sızlere cevap yazmak ıcın uye oldum..
size tek kelıme soyluyorum daha ıyı bır yatırımı sız sıvasımız ıcın yapın da ısmını turkce koyun arkadaslarım..

Türkçe düşün
Türkçe konuş
Türkçe yaz !!!!
__________________
Bana bir imza lazım önce ya da kaşe veyahutta bir mühür :)
leblebi82 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif