--->: İstanbul'da İftara Davet...
Şimdiden Allah kabul etsin Gerçekten Çok güzel bir organizasyon olacağa benziyor Ben Katılamıyorum önceden verilmiş sözüm var Ancak katılmayı isterdim Bu arada Durak köfteyi çok iyi bilirim Yemekleri enfes. Güveç ve Durak köfteyi denemelisiniz tabi diğer yemekleride çok güzel temiz ve lezzetli. İşyerime yakın olmasından dolayı her fırsatta ordan yemek yiyorum tabi şimdilerde iftar 'ın geç olması nedeniyle eve gidiyorum.
Bu Organizasyonun resimlerini merakla bekliyorum bu arada olurda son anda bir değişiklik olursa gelmeyede çalışırım
__________________
<<Ömür Dediğin Bir Gündür O da Bu Gündür...>>
"Her Kim Hakkımda Ne Düşünürse Allah İki Katını Versin"

|