Lütfen okuyun!!! ve İmrenin...
Zamanın birinde bir gül varmış. Bu gül öyle güzelmişki hiç kimseler koparmaya kıyamıyormuş. Zamanın bir gününde bu gül suya aşık olmuş. Ama ne aşk. Suyun hiç beklemediği bir anda gül suya SENİ ÇOK SEVİYORUM... demiş. Su gayri ihtiyari karşılık vermiş. BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM. Artık gülün keyfine diyecek yokmuş. Öyle güzel bir kokular yayıyormuş ki etrafına yanındaki diğer çiçekler kıskanıyormuş. Günlerden bir gün GÜL suya yine SENİ ÇOK SEVİYORUM demiş. Su buna karşılık vermemiş. GÜL önemsememiş. ve yine etrafına çok güzel kokular saçıyormuş. Yine bir gün GÜL Suya SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM demiş. Su yine karşılık vermemiş. Bunun üzerine gül hastalanmış ve yatağa düşmüş. Su hemen bir doktor çağırmış. Doktor gelmiş ve gülü hemen muayene etmiş ve gülün yanından ayrılmış. Su hemen doktorun yanına gitmiş ve Gülümün neyi var diye sormuş ... Doktor: Gülün birşeyi yok hasta falan değil demiş. Bunun üzerine su: peki neden yatıyor demiş. DOKTOR suya bakmış ve demişki: GÜL SUYA Hasret kalmış demiş. Bunun üzerine su haaaaa demiş. Demekki aşk karşılıksız sevgisiz ve saygısız olmuyormuş demiş ama iş tabiki işten geçmiş. GÜL için yapacak bir şey yokmuş....
__________________
:DDünü Unut...Yarını Boşver...Gününü Gün Olduğu için yaşa...:D
|