Çok güzel başarı öykusu Halil beyi tebrik etmek lazım hem görüşleri hemde sivas ile ilgili düşüncelerine katılmamak mümkün değil.İnşallah Kendıisini ziyaret edip madımagının tadına bakıcam

Böyle güzel bir roportaj gercekleştirip bizler ile paylaşanlara teşşekkurler.