Alıntı:
sevgim 58 Nickli Üyeden Al?nt?
kriz var hemde en alasindan..............1-2 dükkan is yapiyor diye, 1-2 kisi cok para kaziyor diye, 1-2 iyi yasiyor diye bu kriz yok denilemez, nüfüs kac iyi yasayan kac kisi bir düsünün ....................
zenginler daha zengin,
fakirler daha fakir oluyor ..............
|
Siz Almanyadasınız sanırım Türkiyedeki kriz olduğunu nerden biliyorsunuz???
Elbetlerde yıllardır fakirler var ve olacakta..
Devlet sahip çıkıyor...