Cevap: SITEMIZIN OZANLARI
zaten dogarken agliyoruz
feryatla figanla bagiriyoruz
yasarken gülüp eglenip yasiyoruz
ölürkende gözyasi ile ugurlaniyoruz
__________________
İnsanın bir yarısı nedense hep eksik
ve o eksiği tamamlayayım derken,
var olan aşınıyor zamanla...
|