Sivas’ın önde gelen simaları Sivas İl Genel Meclisi Başkanı Ahmet Turan Erkut’un yeni işletmesinin açılışını yaptılar.
BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu, Ak Parti Sivas Milletvekili Selami Uzun, Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, TSO Başkanı Osman Yıldırım, Sivasspor Teknikdrektörü Bülent Uygun, Sivassporlu Futbolcular ve kalabalık bir davetli grubu katıldı.
Simit sarayını gezen oyuncularımız Gs maçına hazır olduklarını ve ne olursa olsun kazanacaklarını ifade ettiler. Oyuncularımıza davetlilerde başarı dileklerinde bulundu.
Dualar eşliğinde açılıştan sonra Simit sarayını gezen davetliler Ahmet Turan Erkut’a hayırlı olsun dilleklerini sundular.
Sivaslilar.Net Özel Haberi