Warnung: Illegal string offset 'type' in [path]/includes/class_postbit.php(293) : eval()'d code (Zeile 153)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - ALLAH’A TANRI DENİR Mİ? Ve YARATMAK KELİMESİ
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 07.02.2009, 12:00   #9
ErdalGüler
Usta Yiğido
 
ErdalGüler - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
ErdalGüler Şuan ErdalGüler isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 28.01.2010 16:37
Bejeweled Champion! Bloody Pingu Champion! Christmas Blackjack Champion! Lines And Squares Champion! Street Racer Champion! Virus 2 Champion! Yeti Bubbles Champion!
Tournaments Won: 5

Üyelik Tarihi: 27.08.2005
Mesajlar: 967
Tecrübe Puanı: 857 ErdalGüler FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: ALLAH’A TANRI DENİR Mİ? Ve YARATMAK KELİMESİ

Bu konu çok hasas bir konu. Burada Allah(c.c.) sadece tek ilah olan Allah-ü Telala (c.c.) için kullanılır. Ancak tanrı daha genel bir kavramdır. yunanlılara göre zeus bir tanrıdır. hindistanlılara göre inekler tanrıdır mesela. Ancak Allah(c.c.) ismi sadece ona ait olan yüce bir isimdir. keza rab kelimeside buna benzer, Kuran'da bu konuda çok ayet geçer.
örneğin; Tevbe suresi 31 ayette“ Onlar, Allah`dan başka bilginlerini ve rahiplerini de kendilerine Rab edindiler, Meryem oğlu Mesih`i de. Oysa onlar bir olan Allah`a ibadet etmekle emrolunmuşlardı. Allah`dan başka hiçbir ilâh yoktur. O, müşriklerin ortak koştuğu şeylerden de münezzehtir.”
__________________
Bir moderatör kendi görüşü karşısındaki görüşlere saygı duymuyorsa artık böyle bir sitede bulunmak benim için bir anlam ifade etmiyor. Tarafsız moderatör şart....
ErdalGüler isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla