Warnung: Illegal string offset 'type' in [path]/includes/class_postbit.php(293) : eval()'d code (Zeile 153)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - 'Sıfır oy' çıktı rezil oldu
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 04.04.2009, 10:29   #19
ErdalGüler
Usta Yiğido
 
ErdalGüler - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
ErdalGüler Şuan ErdalGüler isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 28.01.2010 16:37
Bejeweled Champion! Bloody Pingu Champion! Christmas Blackjack Champion! Lines And Squares Champion! Street Racer Champion! Virus 2 Champion! Yeti Bubbles Champion!
Tournaments Won: 5

Üyelik Tarihi: 27.08.2005
Mesajlar: 967
Tecrübe Puanı: 857 ErdalGüler FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 'Sıfır oy' çıktı rezil oldu

Bizim köye çok yakın bi köy, ilginç doğrusunu söylemek gerekirse... Ama şöyle birşey varki demekki Sivasımızda,zaramızda,şerefiye mizde demokrasinin varlığı tartışılmaz, nedenmi çünkü vatandaş kendisi yanlışlıkla oyunu vermiş olmasına rağmen ailesi ve çevresi hür iradesiyle oyunu kullanmıştır. Buna eşide dahil... İşte demokrasi budur...

Alıntı:
sandalli Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Ben muhtar adayi olsam 1 oy garanti, diger yakinlarim verir mi. Orasi biraz süpheli.
aman dikkat et oyun yanlış olmasın
__________________
Bir moderatör kendi görüşü karşısındaki görüşlere saygı duymuyorsa artık böyle bir sitede bulunmak benim için bir anlam ifade etmiyor. Tarafsız moderatör şart....

Konu ErdalGüler tarafından (04.04.2009 Saat 10:44 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
ErdalGüler isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla