Cevap: 'Sıfır oy' çıktı rezil oldu
Bizim köye çok yakın bi köy, ilginç doğrusunu söylemek gerekirse... Ama şöyle birşey varki demekki Sivasımızda,zaramızda,şerefiye mizde demokrasinin varlığı tartışılmaz, nedenmi çünkü vatandaş kendisi yanlışlıkla oyunu vermiş olmasına rağmen ailesi ve çevresi hür iradesiyle oyunu kullanmıştır. Buna eşide dahil... İşte demokrasi budur...
Alıntı:
sandalli Nickli Üyeden Al?nt?
Ben muhtar adayi olsam 1 oy garanti, diger yakinlarim verir mi. Orasi biraz süpheli. 
|
aman dikkat et oyun yanlış olmasın   
__________________
Bir moderatör kendi görüşü karşısındaki görüşlere saygı duymuyorsa artık böyle bir sitede bulunmak benim için bir anlam ifade etmiyor. Tarafsız moderatör şart....
Konu ErdalGüler tarafından (04.04.2009 Saat 10:44 ) değiştirilmiştir..
Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
|