Cevap: SITEMIZIN OZANLARI
hoş geldin sefa geldin Barikat
inşallah kurmuyosun tarikat
atışalım gelirsen buraya
sokayım senide sıraya...
hani nerde Veysel*in torunları
gelsinler de görüşelim
eğer var ise sorunları
kardeş gibi bülüşelim...
ben ara veriyorum bir saat
site kurallarına edin itaat
geliyorum birazdan atışalım
eğer çıkmaz ise bir vukaat...
Konu Klimasuyu tarafından (09.05.2009 Saat 00:47 ) değiştirilmiştir..
Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
|