Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 12.05.2009, 07:22   #52
sibelYILMAZ
Usta Yiğido
 
sibelYILMAZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
sibelYILMAZ Şuan sibelYILMAZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 05.09.2014 09:55

Üyelik Tarihi: 13.12.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 2.927
Tecrübe Puanı: 973 sibelYILMAZ FAZLA SÖZE GEREK YOKsibelYILMAZ FAZLA SÖZE GEREK YOKsibelYILMAZ FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Sizce Türkiye`nin en büyük sorunu nedir?

Dışa bağımlılık ......
Genelde ilk planda işsizlik gibi göze çarpar durum ama işin aslı başkadır aslında işsizliğin ve enflasyonunda belli nedenleri var ve benim görüşümce en büyük nedenlerinden biri bu Dışa bağımlılık, üretmeyip daha ucuza mal oluyor diye dışa başvurum... İşte sorun bugün herşeyin üretim fabrikası Türkiye de ama Türkiye elindeki ürettiği malı yurt dışına gönderiyor sonra tekrar satın alıyor bana burada yanlış gelen şeyler var... Beyin göçleri olan ülkemizde adam gidiyor fikrine saygı duyulup birşey sunmasına izin veriliyor ve üretimi oluyor bizim ülkemizde de bizim insanımızın sunumu, fikri, icadı onların amblemi ve patentiyle bizlere ürettiriliyor.... İşte işsizlik işte ellerine aldıkları ipler bence işsizlikten önce kaynaklarını bulmak önemli tabi ki tek nedeni bu değil, fakat en önemlilerinden biride bu.......
__________________
"Çöplüğe attılarda mukaddes emaneti, Hak bellettiler Hakka en büyük ihaneti."
sibelYILMAZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla