Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 10.06.2009, 22:46   #51
$arki$Laliim.58
Tecrübeli Yiğido
 
$arki$Laliim.58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
$arki$Laliim.58 Şuan $arki$Laliim.58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 28.10.2009 21:19

Üyelik Tarihi: 31.03.2009
Yaş: 34
Mesajlar: 350
Tecrübe Puanı: 665 $arki$Laliim.58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Suudi Arabistan'da kadına sinema bile yasak!

Selamun Aleykum...
ilk olarak konu basligina yorum yapacak olursam ISLAM dini hic bi sekilde kadinin haklarini kisitlamaz.. ha Arabistanda veya Iranda boyle sacma sapan yasaklar konulur o ayri meseledir.. ozaman bu insanlarin Islami nasil ve ne yonde algiladigi tartisilir.. birileri arap hayranlari falan diye sacmalamiss.. ne demek bu arap hayranligi yaw bi anlasam.. ISLAM'i yasamaya calismak Araplara ozenmekmi oluyo .. KURAN-I KERIM yanlizca Peygamber efendimiz'in (sav) yasamis oldugu zamana icin inmedi bunu unutmayalim...

Betüs58 baciminda yazisini okudum,, ve onunla ayni kaderi paylasiyorum.. bende suan 17 yasindayim ve dogma buyume Danimarkadayim,, suan düz lise 2. senemi bitirdim hayirlisiyla.. BA$IMI 8 YASIMDAYKEN KAPADIM ve bugune kadar hic sorun yasamadim egitim surecinde.. ama bilindigi gibi Türkiyemizde öyle degil.. ben burada özel Siyer & Kuran dersleri alabiliyoken, benim vatanimda Imam Hatip Liseleri tepki görüyo bazii kesimler tarafindan.. .. üniversitelere basörtüsüyle giremeyenler kizlarimiz ne yapsin ? bazilari tarafindan basörtusu gereksiz bi nedenle siyasal simge olarak adlandirildi,, ama eminimki kendileride bunun bi sacmalik oldugunun farkindadir.. ÖZGÜRLUK VARKEN HIC KIMSE ZORLA BA$INI KAPATMAZ, dinimizdede böyledir zaten.. o yüzden birakalim bu gereksiz seyleride ALLAH RIZASI icin basini örten kizlarin önünü acalim.. sadece onlar degil,, kimin, hangi toplumun haklari elinden alindiysa onlar geri verilsin,,

Selam ve dua ile

Alıntı:
Ertugrul Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Sorun birazda sizin bu yaklaşımınızdan kaynaklanıyor, herkes derdini, sorununu öne çıkartıyor. Size göre başörtü serbest bırakıldığında demokratik olururuz, bir başkasına göre ana dilde eğitim hakkı verildiğinde, bir başkası içinse bunlar omadığında ve hatta daha katılaştığında demokratik oluruz. Oysa çözüm kendi özgürlüğünüz kadar karşındakininde özgürlüğünü isteme hatta karşındakinin özgürlüğünün kendi özgürlüğünün garantisi bilmede ...
herkes kendi derdini tabiiki one cikartir,, sahsen benim bundan bi rahatsizligim yok olmazda,, özgürlük konusuna gelince söyle demissiniz
"Oysa çözüm kendi özgürlüğünüz kadar karşındakininde özgürlüğünü isteme[..]" .. evet tabiiki öyle , fakat bugun benim gibi basortusuyle üniversitelere girmeye calisan kizlarin karsisinda duran kesimler, her sekilde istedikleri gibi giyinip kusanip üni'lere giriyolar, ve buna kimse karismiyo,, daha orta okula giden kizlar mini eteklerini katlayip iyice kisaltirken sorun olmuyo,, ama basini orten kizlar oldugunda bi tehdit olarak algilaniyo,, yani sorun bizde degil aslinda,, karsi tarafta birde onlar bizi anlamaya calissalar

Konu $arki$Laliim.58 tarafından (10.06.2009 Saat 22:51 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
$arki$Laliim.58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla