Alıntı:
betüs58 Nickli Üyeden Al?nt?
hee vallaa yhaa sükür su siteye geldim gelei ilk defa hak verioo insanlar bana  cok güzel bi duyguymuss yhaa   Dvalla adam öle böle diil tamm muhalefet varyhaa  helal olsun
yalcinnnnnnnnn abii sözünüü unutmaaa derimm ben 
|
Abisi söylediklerine katılıyorum demeyi çok isterdim , tabana tabana zıt düşüncelerde olsakta saygı ve sevgi duyuyorum bu tartışılmaz. Dileğim en kısa zamanda doğru olduğunu düşündüğün şeylerin , aslında doğruyu yansıtmadığını anlayabilmek. Tşkler yinede güzel ve değerli olan zamanını bizlerle paylaştığın için...