Alıntı:
$arki$Laliim.58 Nickli Üyeden Al?nt?
walla bu issizlik konusunda benimde diyeceklerim sunlar:
insanlarimizin baska ülkelere bakarak sosyal güvencesi belki cok cok yüksek olmayabilir, ama issizlige gelince, issizlik her yerde var.. milletimizin surekli ornek gosterdigi avrupada bilee insanlar afedersiniz yerdeki pislikleri temizleyerek geciniyor. Is isteyene, herzaman is var, ben buna inaniyorum. Türkiyede issizlik degil, tembellik var..
Ac olan bir insan karnini doyurmak icin her isi yapar, ama eger bizim insanimiz hala bundan sikayetci ise, ozaman onlar ac ve issiz degil, ama bir eksiklikleri var, oda ZENGINLIK ! ..
- insaAllah demek istediklerimi carpitmazsiniz..
Selam ve dua ile
|
Sana katılıyorum işsizlik her ülkede var Amerika'da Ocak ayının son haftasında işsizlik sigortasına başvuranların sayısı 626 bin'e yükseldi. Bu son 26 yılın rekorunu kırdı. Şu anda Amerika’da toplam 4 milyon 800 bin kişi işsizlik sigortası alıyor.