Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 15.06.2009, 13:18   #12
heartache58
Usta Yiğido
 
heartache58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
heartache58 Şuan heartache58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 25.02.2014 13:13

Üyelik Tarihi: 23.11.2008
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 845 heartache58 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: İETT neden zam yaptığını açıkladı

Alıntı:
ErdalGüler Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
sayın abim iett yaptığı açıklamayla öho ve iett otobüslerinin tümünde para uygulamasını kaldırıyor. böylece otobüslerde normal bilet fiyatının üzerinde para alan kişiler insanları daha fazla istismar edemeyecek.
Sonuçta kamuda veya belediyede bir kişinin maaşına zam gelince iyi ama hizmet sektöründe zam yapılınca kötü mü? bunu anlayamadım doğrusu. Ayrıca bir biletle istanbul gibi bir şehirde avcılardan kadıköye yolculuk yapabiliyorsunuz. Bir araçla kadıköy avcılar yapmak istesen en az 20-30 lira masraf eder insan. şimdi bu çok mu pahalı? Ayrıca on dakikalık yol için ücret çok ise bence 10 dakikalık mesafede otobüse binme gereği yokki 10 dakika yürümek çokmu zor. hiç değilse para cebinizde kalır. neyse...

Zaten otobüslerde parayla yolculuk yapanlar 1.5 lira ödüyordu. öğrencilerde 1 lira işte böylece haksız kazanç sağlayan öho ve iett şoförleri ortadan kalkacak. Bu zam yerinde ve doğrudur. birilerinin insanların sırtından para kazanmasını engelleyecektir ve kazanç direk iett kasasına hizmet için gidecektir.

evet kesınlıkle cok zor 10 dklık yol dediğiniz yolu yürüyerek gitmek..cunku 45 dk'yı gecer tahminen..ayrıca sabah cook erken kalkmak gerekıyor,aksamlarıda işten erken cıkmam gerekiyor.(mesaim aksam ezanı nezamn oknunursa ozamn bitiyor.suan 20:45 gibi cıkıyorum)yani otobüse binmek zorundayım

ayrıca dediğinz gibi kadıkköy-avcılar ve boyle uzun mesafeli yerlere ulasım gercekten kolay ve ucuz ona lafım zaten yok..tek sorun kısa mesafeli yollardada aynı ücretin olması..birde ek olarak İETT'lerde hala akbil veriliyor 1.75 alıyolar sanırım..

Konu heartache58 tarafından (15.06.2009 Saat 13:30 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
heartache58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla