Alıntı:
bahar5834 Nickli Üyeden Al?nt?
ben kimseyle zıtlaşma olsun anlamında yazmadim ama siz öyle anladıysanız öyle olsun olsa ne olur derken yapilan bir zammi gerimi çecekler hayır ben sadece ulaşim çok kolay oldu dıyer yazılarımı takıp ettıyesenı eger ne demek istedimi anlarsınız sayın sandalli iyi akşamlar
saf oldunuzu kim söyledi barikat kardeş ben öyle bir ifade kulanmadim bunu söylemkele neyı ima etmek istedinn tam açarmisin
|
neyi ifade edecem gayet acık.gönül3458 banlandı ama sen ikinci nickinle giriyorsun artık.ama senin sen oldugunu biliyoruz.çok iyi biliyoruz hemde.