Cevap: HAYATA DAİR......
mevye ağacı dikersen onların mevyesinden hem insanlar hem de havyanlar faydalanır.ve o havyanlar faydalandığı insanlar faydalandığı sürece senin amel defterine yazılır... o ağacın bahar da çiçek açtığını yazın meyveye durduğunu düşün... çok zahmetli ben salça tenekelerine dikerdim gençken.. şimdi daha benim boyuma bile gelmedi.. sabır isteiyor gerçekten...ve sevgi...
__________________
Hoştur bana senden gelen, Ya hil'at ü yahut kefen, ya goncagül ya da diken, kahrın da hoş lütfun da hoş.
|