Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 22.07.2009, 07:08   #16
doğan bulut
Yasaklı
NO AVATAR
 
doğan bulut Şuan doğan bulut isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 03.05.2010 04:13

Üyelik Tarihi: 03.02.2009
Mesajlar: 7.352
Tecrübe Puanı: 0 doğan bulut FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: BRE! SEN KİMSİN?

Alıntı:
Kardelencicegi Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

BİZ ki, Allah (CC) ismini yedi iklim dört köşe yaymaya and içmiş BAŞBUĞ VELîLER ve ALEMLERE NİZAM VERME AŞKIYLA kılıç kuşanan ÜLKÜCÜ Bozkurtlarız!..

Biz ki TÜRK VATANLarını sevmede ustayız!..

BİZ ki , YAŞASIN MİLLİYETÇİ BÜYÜK TÜRKİYE, KAHROLSUN KOMUNİSTLER.. AllahÛ EKBER diyen ALPERENLERİZ!..

BİZ,bir avuç askeri ile Kanije,yi müdafa eden TİRYAKİ HASAN PAŞA,NIN UÇ BEYLERİYİZ !..
BİZ , Ne Mutlu Türküm Diyene diyen BOZKURT GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK,ÜN İZİNDE GİDEN İZCİLERİYİZ!..

BİZ, Ruhumuz İSLAM Bedenimiz TÜRK,TÜR diyen BAŞBUĞ ALPASLAN TÜRKEŞİN ASKERLERİYİZ!..

BİZ, top lastiği almak için çizdiği kağıt paranın üzerine kanıyla BEDELİ ÇANAKKALE,DE diye yazan MEHMET TEVFİK,İZ!..

BİZ, her şeyin bittiği zannedilen mütareke döneminde SERV PAÇAVRASINI yırtarak milli mücadele ateşleyen ANADOLU YİĞİTLERİYİZ!..

BİZ, Beşparmak dağlarına KIBRIS TÜRK,TÜR TÜRK KALAÇAKTIR diye yazan MEHMET,LERİZ!..

BİZ,Sovyet emperyalizme karşı sivil direnişi örgütleyen BİR ÖLÜR BİN DİRİLİRİZ DİYEN OCAKLIYIZ!..

BİZ, komünizme faşistme siyonizme kapitalizme ve her türlü emperyalizme karşı mücadale için yemin edip, hayatlarının baharında bir gül bahçesine girercesine kara toprağın bağrına giren YUSUF İMAMOĞLU,YUZ ,DURSUN ÖNKUZU,YUZ, SÜLEYMAN ÖZMEN,İZ , RUHİ KILIÇKIRAN,IZ ,ALPASLAN GÜMÜŞ,ÜZ!..

BİZ, ülküleri uğruna güle oynaya darağıcına giden MUSTAFA PEHLİVANOĞLU,NUN ÜLKÜDAŞLARIYIZ!..

BİZ, Hüseyin Nihal Atsızın BOZKURTLARIYIZ!..

BİZ, Necip Fazıl Kısakürek,in SAKARYASIYIZ!

BİZ ,Osman Yüksel,in SERDENGEÇTİLERİYİZ!

BİZ, Soyunda , sopunda, kanında bozukluk olmayan TÜRK oğlu TÜRKÜZ!..

ALLAHA , BAYRAĞA . VATANA, KURAN-A ve . Yemin olsun!..
ŞEHİTLERİM GAZİLERİM EMİN OLSUN !..

KOLTUĞUMUZUN ALTINDA HİSSETTİĞİMİZ bu baş, bu naçiz bedenin üzerinde durduğu müddetçe susmadan, yılmadan, yıkılmadan hak bildiğimiz yolda yalnız kalsak ta yürümeye, gerçekleri hainlerin, satılmışların yüzüne erkek gibi haykırmaya devam edeceğiz!..

BU BÖYLE BİLİNE!..

SOYTARILARA İNAT

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

güzel kardeşim yazmış olduğun çok kıymetli yazına ek olarak bende diyorumki YA BİZANS BENİ ALIR YA BEN BİZANSI DİYEN BİR DEVRİ KAPATIP YENİ ÇAĞ BAŞLATAN FATİHLERİN BİZ ÜÇ KITAYA HÜKMETMİŞ ADALETİYLE DÜNYAYI HAYRAN BIRAKMIŞ BÜYÜK OSMANLININ TORUNLARIYIZ..
doğan bulut isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla