Konu
:
İftara kim ne yaptıysa getirsin hepberaber yiyelim
Tekil Mesaj Gösterimi
31.08.2009, 17:25
#
12
suzii
Usta Yiğido
suzii Şuan
Son Aktivite: 18.09.2015 17:48
Üyelik Tarihi: 30.03.2009
Mesajlar: 1.738
Tecrübe Puanı:
803
Cevap: İftara kim ne yaptıysa getirsin hepberaber yiyelim
ben bugün çook açım kusura bakmayın kendim yapıp kendim yiyeciğim
__________________
“SADEKALLAHUL AZİM”
Azim olan Allah ne güzel, ne doğru söyledi
suzii
Açık Profil bilgileri
suzii nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
suzii - Daha Fazla Mesajını bul