Cevap: Kurallara Uymayan Pişman Olacak
Yanlışlıkla istasyon kavşağından 2 kere kırmızıda geçmiştim Allahtan ceza gelmedi ama keyfi olarak kırmızı ışıkları takmayanlarda var EDS Sivastada olmalı bence
__________________
Biz ki, Tunada Abdest Alıp, Viyana Önlerinde Namaz Kılanların Evlatlarıyız !
|