Cevap: İftara kim ne yaptıysa getirsin hepberaber yiyelim
Alıntı:
Ayşegül1967 Nickli Üyeden Al?nt?
niye birbirimizden ayrılıyoruzki zaten cümbürcemaat gidicez  ben bilmiyorum kim iyi yapıyo çıksın ortaya yapsın davetini 
|
Hiç merak etme gideceğimiz yer belli zaten salim abinin evi yani Ankara  yakındır umarım size 
__________________
TÜRKÜM; TÜRKLÜĞÜMLE ÖVÜNÜRÜM,
YUMUŞAK BAŞLIYIM AMA SERT GÖRÜNÜRÜM,
GEREKİRSE BU VATANIM İÇİN,
BİN PARÇAYA BÖLÜNÜRÜM...FD
|