Alıntı:
sandalli Nickli Üyeden Al?nt?
Islerim cok yogun ama bu iftar kacmaz, kesinlikle katilmak istiyorum, düzenleyene, emegi gecenlere sonsuz tesekkürler.
|
Bekliyoruz Hasan'cım teşekkür ederiz.
Fazla rağbet olamdığına göre demek menü beğenilmedi, eh ne yapalım sağlık olsun bizde bir dahakine daha farklı bir menü sunarız
