Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - **KALBİN EMANETİ **
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 11.11.2009, 10:16   #1
seva
Usta Yiğido
 
seva - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
seva Şuan seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51

Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232 seva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz sein
Standart **KALBİN EMANETİ **

****************************** ****************************
“İmkânım yoktu” deme..
--------------------------------------------------------------------------------------
****************************** ****************************
Kendine doğruyu söyle..
--------------------------------------------------------------------------------------
****************************** ****************************
“Üşendim” de..
--------------------------------------------------------------------------------------
****************************** ****************************
“Tembellik ettim” de..
--------------------------------------------------------------------------------------
****************************** ****************************
“Canım istemedi” de..
--------------------------------------------------------------------------------------
****************************** ****************************
“Yapmak içimden gelmedi” de..
--------------------------------------------------------------------------------------
****************************** ****************************
Hiç değilse “yattım” de...
--------------------------------------------------------------------------------------
****************************** ****************************
Ne dersen de, ama “imkânım yoktu” deme.
--------------------------------------------------------------------------------------
****************************** ****************************
Unutma, iman en büyük imkândır.

--------------------------------------------------------------------------------------
****************************** ****************************
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


********************KALBİN EMANETİ ***********************


Elimizi kalbimize koyalım..

Dinleyelim onu..

Seslerini dinleyelim..

Ve şimdi ona hiç korkmadan -dur- diyelim..

"Dur! - Ey kalbim! Dur"

Kalbimize "dur" dediğimiz halde neden durmuyor?

Emrimize neden amade olmuyor?

Hâlbuki kalp bizim bedenimizin içinde değil mi?

Taşıdığımız ve istediğimiz gibi hareket ettirdiğimiz o bedenimiz..

Eğer bizi dinlemiyorsa hiç bize ait olabilir mi?

Bedenimize -acıkma, susama, yorulma-

veya ruhumuza -üzülme, acı çekme, dert etme- desek onlarda bizi dinlemeyecektir.

Bizler kalbimize, bedenimize ve ruhumuza hükmedememeyiz.

Onlar bize bir emânet.

Öyle bir emânet ki..

Vakti geldiğinde o çok güvendiğimiz kalbimiz ve bedenimiz

bizden ayrılacak, gerçek sahibine ulaşacak..

Ancak O, kalbimize "dur" derse durur..

Çünkü O "ol" der oluverir..

Çünkü mutlak sahibi O..

O halde bu gam neden?

Bu üzüntü, bu keder neden..

Eğer emânetse taşıdığımız herşey,

bu telaş, bu endişe neden?..

Rahmet Kelâmıyla buyuran O değil mi?

"O sabredenleri ki onlar, bir musîbete uğradılar mı,

«Biz Allah'a aidiz ve sonunda O'na döndürüleceğiz» derler."

Bakara; 156
Ey Kalbim! Sen emânetsin. Allah'a emânetsin.
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle,
Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle.


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]


CANDA ÖZÜR OLMAZ...
seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 5 Kullanıcı seva'e Teşekkür Ediyor...