Galiba mesaj sayısını yükselttiği için kaldırıldı. Ama dediğiniz gibi, yazılanların altına konan bir teşekkür, yazının okunduğunu gösterme açısından önemliydi. Umarım düzelir.
Alıntı:
gönlüm58 Nickli Üyeden Al?nt?
Sensiz hayallerim tak etti cana,
Siyah bakan gözü özledim,
Hasretle doluyum sevgilim sana,
Askimin durdugu özü özledim.
|
Kurtulsam şeytanın odaklarından
Sıyrılsam hasretin budaklarından
Canan dediğimin dudaklarından
Çıkacak bir güzel sözü özledim