Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal string offset 'type' in [path]/includes/class_postbit.php(293) : eval()'d code (Zeile 153)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Ben Gitsem Neyimi Özlersin.?
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 16.01.2010, 19:11   #63
SsİiVvAaSsLlIı
Usta Yiğido
 
SsİiVvAaSsLlIı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
SsİiVvAaSsLlIı Şuan SsİiVvAaSsLlIı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 09.10.2015 16:30
Balloon Park Champion! Bloons Champion!
Üyelik Tarihi: 07.09.2009
Yaş: 37
Mesajlar: 4.704
Tecrübe Puanı: 1084 SsİiVvAaSsLlIı FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ben Gitsem Neyimi Özlersin.?

Alıntı:
-Alp- Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Özleyecek bir şeyini bulamadım. Kahve yapmasını da bilmiyor ki "kahvesini" diye yazardım en azından.
Alp bu yorumun bana mıy dı????????????


kahve yapamadığım sırrını herkese söylemesi hariç özlerdim işte ne bilim
__________________
Hayat Yalansa Gercek Sen Ol...!!!
SsİiVvAaSsLlIı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar SsİiVvAaSsLlIı'e Teşekkür Ediyor...