Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Sitemizin Ozanları
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 05.02.2010, 22:12   #4
goramaz
Usta Yiğido
 
goramaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
goramaz Şuan goramaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 15.06.2026 21:25

Üyelik Tarihi: 06.07.2008
Mesajlar: 7.310
Tecrübe Puanı: 1389 goramaz BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: SITEMIZIN OZANLARI

SAYGIDEĞER OSMAN ECE ABİ DÖRTLÜĞÜNÜZ AKLIMA ŞU ŞİİRİ GETİRDİ YİTİK OZAN İSİMLİ BİR OZANA AİT BAŞLIĞINI BİLMİYORUM AMA ÇOK HOŞUMA GİDİYOR. İZNİNİZLE PAYLAŞMAK İSTERİM

sayıyorsan beni kendine yakın
hem ben gelem hem sen gel gelişelim
benim köyüm senin kentine yakın
hem ben gelem hem sen gel gelişelim

ağustos içti de yerin suyunu
kurutta pınarın serin suyunu
ırak kuyuların serin suyunu
hem ben alam hem sen al alışalım

güneşin hıncı var bulutun nazı
bileğin gücü yok yüreğin hazı
tarlada tırpanı halayda sazı
hem ben alam hem sen al alışalım

ben tutmuşum beni kul eden yolu
sen tutmuşsun seni kul eden yolu
bizi bize doğru iten yolu
hem ben bulam hem sen bul buluşalım
(yitik ozan)
__________________
Hoştur bana senden gelen, Ya hil'at ü yahut kefen, ya goncagül ya da diken, kahrın da hoş lütfun da hoş.
goramaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 6 Kullanıcı goramaz'e Teşekkür Ediyor...