Alıntı:
SsİiVvAaSsLlIı Nickli Üyeden Al?nt?
aman siz neyden bahsediyonuz kuzum hiç bişi anlamıyorum
Sivasspor Sivasspordur yensede yenilsede 
|
Öylede Kübra biz süper ligde kalsın diye çabalıyoruz.bnak asya birinci ligi istemıyoruz...

Derdimiz o yoksa tabiiki Sivassporr...