09.03.2010, 21:35
|
#12060
|
|
Usta Yiğido
58Sevda Şuan
Son Aktivite: 04.07.2013 00:40
Üyelik Tarihi: 03.01.2010
Mesajlar: 1.755
Tecrübe Puanı: 777 
|
Cevap: Sohbet Odası
Alıntı:
kronik Nickli Üyeden Al?nt?
Turuncu rengin benim tekelimde olduğu gibi '' Ben geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim '' Giriş cümlesi de benim tekelimde başka bir şey de canım 
|
ben herzaman kirmizi rengi kullanmaktayim, ben geldim demeyinmde ne diyim canim
|
|
|