Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Sohbet Odası
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 09.03.2010, 21:35   #12060
58Sevda
Usta Yiğido
 
58Sevda - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
58Sevda Şuan 58Sevda isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.07.2013 00:40

Üyelik Tarihi: 03.01.2010
Mesajlar: 1.755
Tecrübe Puanı: 777 58Sevda FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sohbet Odası

Alıntı:
kronik Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Turuncu rengin benim tekelimde olduğu gibi '' Ben geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim '' Giriş cümlesi de benim tekelimde başka bir şey de canım
ben herzaman kirmizi rengi kullanmaktayim, ben geldim demeyinmde ne diyim canim
58Sevda isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 3 Kullanıcı 58Sevda'e Teşekkür Ediyor...