Alıntı:
gönlüm58 Nickli Üyeden Al?nt?
Sivaburs'unda kafasını karıştırdık,
Kavga vardı ortalıgı yatıştırdık,
Kronik kısır yapmıştı bizde atıştırdık
Bugünlük doyduk hamdolsun...
|
oyoyy ne güzel yazdın öle gönlüm abla aklını sevsinler hemi çok hoşuma gitti
