17.04.2010, 12:21
|
#1645
|
|
Navigator
Kardelencicegi Şuan
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 48.623
|
Cevap: Kardelencicegi'nin siir kösesi
DOST BULAMADIM
Hep Düsenin elinden ben tuttum
Benim Basima bir is geldiginde
Ben bir kösede hep unutuldum
Kendime Gercek dost bulamadim
Hastalandim Vefali dostlar aradim
elinden tutup da kaldirdiklarma
Hastayken gözlerimle hep taradim
esimden baska Dost bulamadim
Söz verdim düsene ben bakmamaya
Yürek yokki bende bu sözü tutmaya
Basladim yine Düsenin elini tutmaya
ama ben gercek Dost bulamadim
Insanlar olmus cogu iki yüzlü riyakar
iste bu dertler beni derin yaralar
Böyle de kim kimin yarasini sarar
gercek Dostumu dünyada bulamadim
Ha bu cok dürüst tür dediklerim
Cok cok da insan evladi bildiklerim
Cigerim gibi anam gibi sevdiklerim
Arkadan vurdu ben Dost bulamadim
Tahsin Seherli
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
BiR KaDıNı SeVMeK
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
Bir kadını sevmek yanardağ infilakında,
Öpmelisin magmanın kor olmuş akışını.
Nefesin soğutmalı, yangının bakışını.
Bir kadını sevmek cesaret ister.
Sevdim deyip geçmek boşuna kendini aldatış.
Sevgi sevdim değildir,
Sevgi sevilenin kollarında ölümdür.
Düğümdür kimsenin çözemeyeceği,
Prangadır kilitleri kayıp,
Çözünürlüğü olmayan eriyik,
Kaynamadır arkına yürek elektriği bağlı.
Bir kadını sevmek oyun değildir...
Bedeli hayattır ve onun kadar pahalı...
Bir kadını sevmek sulanmış topraktır,
Ürünü iki minik el öpeceğin bir gıdı.
Sana ve ona bezenmiş tombul iki yanak.
Saf bir koku sevda fidanı.
Bir kadını sevmek çoğalmaktır...
Bakıp bakıp minik adımlara,
Dönüp çoğaltana tapmaktır...
Sevmek sevdim demek değildir,
Yüreği ortadan ikiye bölmektir.
Paylaşmaktır, anlamaktır, anlaşmaktır.
Sevmek dönüp ardına bakmaktır.
Savaşmaktır birleşmektir.
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
Sevmek her sevişme sonrası,
Dönüp yeniden sevişmektir, oynaşmaktır...
Bir kadını sevmek heyecan ister,
Bitmemektir artmaktır...
Durağanlık sevda kitabında yasaktır...
Bir kadını sevmek asalettir...
Dik olmaktır direnmektir.
Namustur şereftir...
Haysiyetli olmaktır, onur duymaktır...
Her yeni günde,
Sevdana hamile kalmaktır...
Doğurmaktır, sancıyı yaşamaktır...
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
__________________
Konu Kardelencicegi tarafından (17.04.2010 Saat 12:21 ) değiştirilmiştir..
Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.
Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
|
|
|