Randevu almıştım saat yediye,
Tenine dokundum büyük hediye,
Kokun ellerimden gitmesin diye,
Ellerimi bile yıkamıyorum.
Alıntı:
aysima58 Nickli Üyeden Al?nt?
elleriniz yüreğiniz dert görmesin ağzınıza sağlık harika yazıyosunuzda uşah osman abiyi nere goydunuz bulamıyom kele ecik dadsız oluyor osman abisiz sağlığı iyidir inşallah deyişlerinize teşekkür ederim devamını bekliyom huuuuu.
|
Haklısın, uzun zamandır yok. Ben de merak ediyorum. Umarım bir tatsızlık yaşamamıştır.