Alıntı:
bilal kose Nickli Üyeden Al?nt?
sagol osman abi allaha cok sukur idare edip gidiyoruz su hayat yolunda duse kalka
|
hep ömür geçirdik hayat yolunda
kimisi sağında kimi,si de solunda
fakirin gözü olmadı zengin çulunda
en kötü günümüze şükür eyledik