Konu
:
Belediye kendi kaynağını kendi oluşturacak
Tekil Mesaj Gösterimi
22.05.2010, 11:21
#
2
burak5866
Usta Yiğido
burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı:
863
Cevap: Belediye kendi kaynağını kendi oluşturacak
inşallah projelerinizi gerçekleştirrisiniz.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken...
burak5866
Açık Profil bilgileri
burak5866 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
burak5866 - Daha Fazla Mesajını bul