Konu
:
Belediye kendi kaynağını kendi oluşturacak
Tekil Mesaj Gösterimi
22.05.2010, 22:27
#
4
H_Turan
Usta Yiğido
H_Turan Şuan
Son Aktivite: 14.10.2014 18:19
Üyelik Tarihi: 23.05.2009
Mesajlar: 1.879
Tecrübe Puanı:
811
Cevap: Belediye kendi kaynağını kendi oluşturacak
Verdiğime Bin pişman oldum Sivasın geriye gitmesine neden oldu Doğan Ürgüp
__________________
H_Turan
Açık Profil bilgileri
H_Turan nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
H_Turan - Daha Fazla Mesajını bul