Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Belediye kendi kaynağını kendi oluşturacak
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 22.05.2010, 23:04   #6
burak5866
Usta Yiğido
 
burak5866 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
burak5866 Şuan burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47

Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863 burak5866 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Belediye kendi kaynağını kendi oluşturacak

başkanı biraz önce dinledim yeni bitti programı srt de.2.5 saat sürdü yaklaşık.ben baya bir sevindim bugünkü programdan sonra ama bazı konularda sayın başkanın yanlış olduğunu düşünüyorum özelliklede otogar ve hal konusunda.kesinlikle şehir dışına alınmalılar.kaynak üretirim diyor başkan demkki bir güzencesi var ama satarak olmaz bu tabi.zaten başkanda gelir getirecek projeler yapmayı biliyorda aslından belediye bütçesi el vemriyor.aynen şöyle dedi keşke belediyenin bütçesi daha iyi olsa dedi toki yerine evleri biz yaparız direkt 250 tirlyonluk yatırım dedi.kentsel dönüşüm projesiyle ilgili.

Alıntı:
LaEdri Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Bugün Başkan SRT'de konuştu.nelerden bahsetti,seyreden var mı?
valla hemen hemen her konudan bahsetti.ama genelde ben olumlu buldum başaknı.inşallah gerçekleştiri projelerini.özellikle kale evleri ve oradaki dediği meydanı birde gardaşlar milli parkının yaprsa zaten bu ikisi fazlasıyla yeter.diğer projeler devam edecek dedi aksu paşabahçe bölge parkları vs.ama ben hal ve otogar konusunda belediyenişn yanlış düşündüğünü düşünüyorum ikside şehir dışına alınmalı.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken...

Konu burak5866 tarafından (22.05.2010 Saat 23:04 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi. Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar burak5866'e Teşekkür Ediyor...