Cevap: Belediye kendi kaynağını kendi oluşturacak
başkanı biraz önce dinledim yeni bitti programı srt de.2.5 saat sürdü yaklaşık.ben baya bir sevindim bugünkü programdan sonra ama bazı konularda sayın başkanın yanlış olduğunu düşünüyorum özelliklede otogar ve hal konusunda.kesinlikle şehir dışına alınmalılar.kaynak üretirim diyor başkan demkki bir güzencesi var ama satarak olmaz bu tabi.zaten başkanda gelir getirecek projeler yapmayı biliyorda aslından belediye bütçesi el vemriyor.aynen şöyle dedi keşke belediyenin bütçesi daha iyi olsa dedi toki yerine evleri biz yaparız direkt 250 tirlyonluk yatırım dedi.kentsel dönüşüm projesiyle ilgili.
Alıntı:
LaEdri Nickli Üyeden Al?nt?
Bugün Başkan SRT'de konuştu.nelerden bahsetti,seyreden var mı?
|
valla hemen hemen her konudan bahsetti.ama genelde ben olumlu buldum başaknı.inşallah gerçekleştiri projelerini.özellikle kale evleri ve oradaki dediği meydanı birde gardaşlar milli parkının yaprsa zaten bu ikisi fazlasıyla yeter.diğer projeler devam edecek dedi aksu paşabahçe bölge parkları vs.ama ben hal ve otogar konusunda belediyenişn yanlış düşündüğünü düşünüyorum ikside şehir dışına alınmalı.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken...
Konu burak5866 tarafından (22.05.2010 Saat 23:04 ) değiştirilmiştir..
Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.
Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
|