Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 24.05.2010, 06:56   #7
ozanberk2010
Yiğido
NO AVATAR
 
ozanberk2010 Şuan ozanberk2010 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.07.2011 00:06

Üyelik Tarihi: 15.02.2010
Mesajlar: 52
Tecrübe Puanı: 603 ozanberk2010 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Belediye kendi kaynağını kendi oluşturacak

yeme bizi başkan. bunun için bilgi birikim lazım. öyle yazılanlardan,konuşulanlardan alıntı yaparak açıklama yapmayın.sizin ve ekibinizin sosyal,kültürel,ekonomik birikiminiz nedir bunların gerçekleşmesi için bu birikimleri barındırmanız lazım.
ozanberk2010 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla