Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - İsrail vahşeti
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 31.05.2010, 22:56   #76
titizyiğido
Usta Yiğido
 
titizyiğido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
titizyiğido Şuan titizyiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.06.2012 23:55

Üyelik Tarihi: 03.06.2008
Yaş: 46
Mesajlar: 1.270
Tecrübe Puanı: 788 titizyiğido BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: İsrail vahşeti

Alıntı:
serhat_58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
turkiyenin herseyi vardir, savas cikmaz ama hic bir ulke kolay kolay turkiyeye kafa tutamaz ablam
kardeşime katılıyorum...........Türkiye, ne bir ırak,ne bir somali ne de bir afganistan değildir..........israille rahat rahat savaşabilecek silahımızda askerimizde mevcuttur...........türkiye elindeki silahı ve gücü belli etmeyen bi ülkedir.....israil ne kadar silahı olursa olsun amerika olmasa bir hiçtir.......
__________________
CESARETİN BİTTİĞİ YERDE
ESARET BAŞLAR.......................
titizyiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar titizyiğido'e Teşekkür Ediyor...