Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 05.06.2010, 16:27   #5
semih5844
Yiğido
NO AVATAR
 
semih5844 Şuan semih5844 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 12.08.2010 15:32

Üyelik Tarihi: 21.09.2008
Mesajlar: 55
Tecrübe Puanı: 654 semih5844 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Parkciyt Haraç - Mezat

Alıntı:
ya bizde hiç kafa yok avm yapıyoruz şehrin dışına.
Tam tersine bu AVMlerin şehir dışına yapılması şehirleri tek merkezlilikten kurtarır. Sadece Sivas'ta değil hiçbir şehir de AVM leri şehrin ortasında göremezsin. Şu da doğru ki Park City şehrin dışına yapılmalıydı fakat en azından ana cadde üzerinde. Neredeyse Mahallenin ortasına yaptılar. Yine de Park City nin işlememesinin esas nedeni açılamamasıdır! Park city açıldı dediklerinde içinde 7 mağaza vardı. Ardından sayısı arttı ama 15-20 yi geçmedi . Tabiri caizse park city açılamadan kapandı. Ee halk ta az ve bir çoğu şehir merkezinde de olan mağazalar için (Elif Lahmacın,tefal,gümüşsuyu
halı,teknosa,carrefour,aym) oraya gitmedi tabii.
semih5844 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla