Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı
Benim bildiğim sadece Sivasta değil her il ve ilçede kaldırımlar yayaların kullanması için yapılır. malesef her yerde durum aynı, hele birde kaldırım biraz daha genişse esnaf içeride ne varsa dışarıya taşıyor.böyle iyi devam ozaman......
Disiplin ortadan kalktı ise görsende görmezden gelirsin,yakında teras yapar dükkanlara katarlarsa şaşırmamak gerek.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder...
|