Cevap: Okullar velilerin cebini boşaltmaya devam ediyor
Başı boşluk ciddiyetten uzak bir karmakeşlik. Uzun yıllardan beri aynı tutum ne yazıkki devam ediyor. Bakan tv.lere çıkıp kesinlikle kayıt parası alınmayacak diyor, okullar ısrar ediyor almak için, "Bize gizli talimatla alın " dediler diyebiliyolar.
Kimin ne yaptığı belli değil işte herkes kafasına göre takılıyor.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin"
|