Alıntı:
burak5866 Nickli Üyeden Al?nt?
arkdaşım bazı durumlarda yolun her tarafını kapatman gerekebilir burda da öyle bir durum var demek ki.yoksa yetkililerde onu düşünüyorlardır yani sen merak etme.
|
yok ben merakda etmiyorum hiç yolumda oralara düşmedide ben öyle hiç anayolun kapandığını görmedimde entarasanıma gitti hakeza bizim yolumuzda duble yol olalı çok oldu neyse ben düşüncemi yazdım sizde kendi yorumunuzu yapa bilirsiniz