Cevap: Okullar velilerin cebini boşaltmaya devam ediyor
Uyduruk bir devlet anaokulu için 500 tl. kayıt parası istiyorlar, farklı adreste iyi bir okula çocuğumu kaydetmem için 1000 lirayı cebine koy öyle gel diyorlar bu sene çocuğum devlet anaokuluna gitti keşke özele verseydim hergün para, hergün para...
|