Cevap: Kendi kaynağını oluşturan bir belediye eğilimindeyiz
helal olsun başkanım sonunda doğruyu sizde gördünüz şehirlerarası otobüs termanli kesinlikle yıkılmalı ve orası çok değerli merkeze yakın biryer hem orası büyük avm olur hemde o paranın az bir kısmıylada şehire modern bir termianl yapılır.KESİNLİKLE DOĞRU KARAR.inşallah yine engellemek isteyenler olmaz önceki belediyede aynısını yapmak istemişti.ama engellediler.umarım bu sefer yapılır.otogarıda yeni yüksek hızlı tren garının yakınıda omaı gerkeir hepside havaalanına yakın bir yerde 3 lü olamsı gerekirler.zaten hızlı tren garı ayrı bir süper proje tv 58 de gördüm ulaştıurma baknaı müşteşarı habib soluk gösterdi projeyi süper bişeye benzitor.belediye konuşup yer ayarlayacağız demişlerdi uamrım blediye 2 inin de yakın aynı yerlere yaparlar.hepsi sivasın gelişmeisne büyük katkı sağlar.buna birde sivas için kuzeyt çevre yolu eklenirse şimdki şehir içi yolu gibi artık oda barajın ordan geçerek sefbeleinde birleşmeli ve sivas için yeni imar alanları oluşur hemde sivas gelişir dihyr düşünüyorum.çevre yoldua çorumdaki gibi 3 gidiş 3 gelişli olmalı ve gçeenlere burası SİVAS DEMELİLER.
UMARIM AYNI YERİNE DEĞİLDE ORANIN TAMAMI SATILARAK OTOGAR BAŞKA YERE YAPILIR.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken...
Konu burak5866 tarafından (29.07.2010 Saat 11:29 ) değiştirilmiştir..
Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.
Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
|