Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 04.08.2010, 21:39   #112
BOUN
Usta Yiğido
 
BOUN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
BOUN Şuan BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 27.12.2014 21:40

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 40
Mesajlar: 810
Tecrübe Puanı: 820 BOUN isimli Üye Tecrübe Puan?n?zını Kapatmıştır.
Standart Cevap: BARİ SİVASI ISKALAMAYIN!!! ÇAĞISI...

Alıntı:
m_serbetci Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
BARİ SİVAS'I ISKALAMAYIN
02 Ağustos 2010
Tarih 1 Ağustos Pazar.. Saat 23.30.. Yer: LH 3274 sefer sayılı Lufthansa Airbus A319-100 tipi uçağı..
Münih-İstanbul arasında defalarca uçtuğum Lufthansa uçağında bu defa ilk kez Türkiye’nin bir başka noktasına iniş yapmak üzere saat 21.45’te Münih Havalimanı’ndan havalandık. Rotamız Bursa.
Lufthansa’nın Münih-Bursa hattının ilk yolcularından olmanın heyecanıyla uçaktaki 124 yolcu ile birlikte, yaklaşık 11 bin metrede Bursa Yenişehir Havalimanı’na doğru uçuyoruz.
56 yıldır Türkiye’ye uçan Lufthansa, Türkiye pazarında istikrarlı büyümesine devam ediyor. Şirketin İstanbul dışında Ankara ve İzmir hattından sonra Bursa’yı seçmesini doğrusu sürpriz bir karar olarak algıladım.
Neden Bursa’nın cevabını ise ilk uçuş olmasına rağmen 126 koltuklu Airbus A319’da 124 yolcunun olmasıyla aldım.
İşte pazar araştırması diye buna derim. Derim demesine de, neden bu yazıyı bir Türk Hava Yolları, SunExpress veya Pegasus uçağında yazmadığımın cevabını ise açıkçası kendime vermekte zorlanıyorum.
Bu hattaki doluk oranından mı çekinmişlerdir, yoksa yanlış pazar araştırması mı yapmışlardır, veya bu hatta uçmak hiç akıllarına bile gelmemiş midir? Tabiî ki bu soruların cevabı bende değil.
Luftahansa’yı yıllardır takip ederim. Air France, BA, KLM gibi güçlü şirketlerin arasından sıyrılıp, nasıl Avrupa’nın bir numarası oluşunun yakın takipçisiyimdir.
Bu günde Bursa uçuşunda daha ilk seferinde yüzde 100 doluluk oranıyla uçtuğuna tanıklık ediyorum.
Benim şu anki heyecanım ise Münih’ten kalkıp Bursa’ya teker koymak için hafiften alçalmaya başladığımız uçakta olmakla sınırlı.
Bu arada unutmadan söyleyeyim. Münih’te 45 bin Türk yaşıyor. Bunların büyük çoğunluğunun ise yetkili bir ağızdan Sivaslı olduğunu öğrendim.
Dedim ya, gönül tescil işareti “TC” ile başlayan bir uçakta bu yazıyı yazmak isterdi. Ama kısmet “D” tescili ile başlayan uçağa imiş.
Kestane şekeri dağıtıldı, anons yapıldı. Şimdi Bursa için alçalmaya başladık. Bilgisayarım için kabin amirinden ikaz geliyor, bu haftalık bu kadar.
Hepinize iyi uçuşlar olsun derken, bari Sivas’ı ıskalamayın diyorum..

[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım’ın, gelişen iç hatlarda “Hayalim” dediği bölgesel uçuşları başlatan Borajet’in ilk uçuşanda olmaması ve aynı saatlerde Tokat’a 1.5 saat mesafedeki Sivas’ta okul ve yol açma törenine katılması dikkatlerden kaçmadı.
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

Bu konuda en büyük görev Avrupa'da yaşayan hemşerilerimize düşüyor, madem bu kadar kalabalık ve yoğun olduğunuz kabul ediliyor, o halde organize olup kendini kabul ettireceksin. Şimdi nasıl Amsterdam'dan uçak geliyorsa, sezon planlamaları yapılırken organize olup ilgili firmalarla iletişime geçip bu geniş kitlenin isteklerini iletirsen, onlar da bu işte kar görürlerse neden olmasın? Bence top hemşerilerimizde, top Sivaslılarda!
__________________
BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla